
ارسال شده توسطxa0xa0xa0riraxa0عزیزم مواد: مرغ ( میتونه فقط فیله باشه، میتونه مرغ قاطی باشه ، سینه و رون و ایناها) بسته به خود شخص و سلیقشه... ماست چکیده(حتما چکیده) خلال بادام ، کشمش ( روی خورش میریزن واسه متعادل کردن طعمش) ادویه کاری، زعفرون، نمک و فلفل بسته به خودتون، ولی این خورش اصالتا یه خورش تند هست:] طرز تهیشم اینطوریه که مرغ رو میذارین بپزه خیلی خوب، با پیازهایی که به صورت خلال هست و آب و ادویه کاری نمک و فلفل و زعفرون و این صحبتا:)) خیلی میپزه، باید بذاری آبش جمع بشه و زمانشم وقتیه...
ادامه مطلب