
سلام. با ی شیرینی راحت و سریع چطورین؟ خخخخ خب، چی نیاز ه؟ xa0 یک لیوان آرد،xa0 یک لیوان پودر قند 150 گرم کره وانیل و نمک ب میزان لازم پودر کاکائو 5 ق غ یک عدد تخم مرغ 20 عدد شیرینی بهتون میده این مواد 180 درجه سانتی گراد ب مدت یک ربع الی بیست دقیقه خیلی راحت اول کره رو میذارین بیرون تا هم دمای بیرون بشه و نرم بشه. بعد با پودر قند با همزن میزنین تا یکدست بشه، بعد ارد رو هم اضافه میکنین و باز میزنین تا یکدست بشه. ب محض اینکه یکدست شد دیگه نزنین، تخم مرغ و وانیل و نمک رو اضافه میکنین و با دست ورز م...
ادامه مطلب
سلام چای دو رنگ چیه؟ اولش بگم که واسه مراسمات بیشتر کاربرد داره یعنی بیشتر تزئینیه :))xa0 چجوریه؟xa0 شما اول اب جوش رو با نبات یا هر چیزی که که دوست دارین حساااابی شیرین میکنین و میریزین تو استکان، تقریبا ب حد اشباع برسه، بعد با قاشق چای خوری، اروم اروم از گوشه استکان چای ها رو روی اب جوش شیرین شده بریزین، چای روی اب جوش ها میمونه و دو رنگ میشه. xa0^____^ ...
ادامه مطلب