سالاد میوه

خرید بک لینک

سلام

خوبین؟

به نظرم برای من و امثال من که توی میوه خوردن تنبل و کاهلیم، سالاد میوه بهترینه. چون هم موقع درست کردنش ادم هی یه ذره یه ذره میخوره هم بعدش با خودنشون روحش شاد میشه :))

خب، میوه هر چی دارین خرد کنین بریزین تو یه ظرف در دار؛ بعد برای سس سالاد میتونین از اب کمپوت اناناس یا الوئه ورا استفاده کنین، یا مثلا سس شکلاتی

بذارین چند ساعت تو یخچال بمونه، بعد بخورین. مثلا اگه برا شب میخوایین از ظهر یا عصر درستش کنین .

هم خوشگله هم خوشمزه هم خوش خوراک

Image result for u202bسالاد میوهu202c

نوش جان

درخواست...

ما را در سایت درخواست دنبال می‌کنید

برچسب: سالاد میوه,سالاد میوه با خامه,سالاد میوه تابستانی,سالاد میوه با ژله,سالاد میوه بهاری,سالاد میوه و بستنی,سالاد میوه زمستانی,سالاد میوه پاییزی,سالاد میوه های تابستانی,سالاد میوه رژیمی, نویسنده: بازدید: 24 تاريخ: دوشنبه 29 شهريور 1395 ساعت: 15:15

صفحه بندی